Danmarks bedste kundeservice

Danmarks bedste kundeservice

MENUKORT TIL BARNEDÅB

PERSONLIGGØR DIN ORDRE

VI SENDER UDKAST PÅ MAIL

VI PAKKER OG SENDER DIN PAKKE

Viser alle 53 resultater

Menukort barnedåb

Find det helt rigtige design til jeres menukort til barnedåben eller navngivningsfesten. Vi ved alle sammen godt, at maden er en super vigtig del af sådan en stor fest. Ligegyldigt om I inviterer til en let frokost, brunch, kagebord, tapas eller noget helt femte, så er det lidt fedt for gæsterne lige at se, hvad der venter dem af gode sager.

Gør noget ekstra ud af dåbsfesten med et menukort, der matcher jeres øvrige bordpynt, bordkort og invitationer. Sørg for at have en gennemført stil igennem hele festen, således at jeres gæster kan genkende temaet. Slut af med et takkekort i samme matchende design og rund på den måde jeres barnedåb rigtig godt af.

Mad til barnedåb

Det er meget forskelligt, hvad der bliver serveret til barnedåben. Det kan være alt fra en stor fire-retters menu til en lettere frokost anretning, kagebord eller brunch. Vores bedste råd er, at I skal servere det, som i bedst selv kan lide og selvfølgelig det, som I kan overskue at stille op med på denne dag. Det er ikke sikkert overskuddet er det største med et nyt lille barn på armen. Det kan være en god idé at alliere jer med bedsteforældre og gode venner til at hjælpe jer med maden, hvis I ikke har lyst til at købe det udefra. Der skal helt sikkert nok være nogle i jeres omgangskreds som er klar på at bage en kage, dække et bord eller sørge for drikkevarer til jeres fest.

Få lavet fine menukort til dåbsfesten hos os, og gør på den måde noget ekstra ud af maden. Et godt tip er at vores bordkort kan anvendes som små informationskort til buffeten til barnedåben, hvis i gerne vil informere jeres gæster om, hvad de kan vælge i mellem eller eventuelt, hvad der er i det forskellige mad.

Bordpynt til barnedåb

Menukortet bidrager rigtig godt til bordpynten til dåbsfesten. Vælg også bordkort og øvrige festprodukter i samme stil og hold på den måde fast i den røde tråd til jeres dåbsfest. Vælg eksempelvis blomster, der matcher farverne fra invitationen, servietter og andet fint bordpynt til dåbsbordet.

Pynt til barnedåb

Vi kan anbefale, at I handler jeres bordpynt og øvrige pynt til festlokalet hos vores samarbejdspartner Party In A Box. Hun har et stort udvalg til barnedåb og får hele tiden nye ting på sin webshop. På hende side kan du shoppe efter tema og søge efter lige det du mangler. En gæstebog er fx et virkelig godt minde at have fra sin barnedåb. Derudover synes vi altid at balloner er en vildt god idé. Det giver festlokalet et fedt løft og de øvrige børn til festen vil blive begejstrede.

Underholdning barnedåb

Et alternativ til den traditionelle gæstebog kan være vores fingeraftryksplakater, som samtidig fungerer som en lille underholdning til festen. Køb små stempelpuder i matchende farver og jeres gæster kan dyppe fingeren heri og sætte deres fingeraftryk som små balloner på plakaten. Plakaten kan gemmes og efterfølgende hænges op på børneværelset. Fingeraftryksplakaten kan også fungere som en rigtig god gave til dåbsbarnet og dets forældre.

Er der mange børn til barnedåben har vi gode erfaringer med små aktivitetshæfter eller goodiebags til en smule underholdning, så dagen ikke bliver alt for lang for de mindste gæster. Vores aktivitetshæfter indeholder underholdning for både de helt små og de lidt større. Der er 16 siders underholdning af forskellig art – alt sammen noget, som passer til barnedåben. Alt det kræver er farveblyanter, og så er I godt på vej.

Inspiration til barnedåbstema

Kig forbi vores blog og få inspiration til oppyntning, mad, tema, farver og meget mere, når du skal holde dåbsfest.

MENUKORT I MANGE DESIGNS

Hvad skal vi have at spise? Hvad skal jeg glæde mig ekstra meget til, og hvad skal jeg gemme plads i maven til? Tænker vi ikke alle sådan som gæster til en stor fest? Maden er i hvert fald vigtig og menukortet sætter stemningen, forventningerne og bliver ofte samtaleemne dine gæster imellem. Imponer dine gæster med en lækker menu præsenteret lige så lækkert på et smukt menukort. Det både pynter og giver noget ekstra til  borddækningen. Du har mulighed for at være kreativ og for at have endnu et element, der matcher din invitation, pynt og øvrige produkter til festen.

DET GENNEMFØRTE TEMA

Er du stadig på udkig efter det rigtige design til din invitation, kan du gå på opdagelse i vores kategorier på webshoppen: Barnedåbkonfirmationfødselsdag og bryllup. Alt du skal gøre er at forelske dig i et design, der passer til din fest. Herefter har vi gjort det så nemt for dig som muligt: Indsæt din personlige tekst, og vi klarer resten for dig. Når du har sendt dine invitationer og skal forberede selve festen, anbefaler vi, at du vælger produkter med samme design, som din invitation. Imponer dine gæster ved at have et gennemført tema til din fest – vælg ligeledes bordkortdrinkskortbordnumrebordplanvelkomstskilt og meget andet i samme matchende design og hold den røde tråd helt fra invitation, produkter til festen og til slut takkekortet, som du kan sende til dine gæster, når festen er vel afsluttet.

MENUKORT MED FOLIE

Tilkøb folie på dine menukort i enten
– Guld
– Sølv
– Rosegold
– Eller lilla

Folie skinner og sjancerer i lyset på en helt magisk måde, som altså gør noget helt særligt for din borddækning og udtryk til din fest.

Vi producerer og kvalitetskontrollerer selv folietrykket, og det har helt samme leveringstid som vores øvrige karton tryksager.

Vi anbefaler, at du vælger coated papir til dine foliemenukort, da det er her resultatet bliver bedst. For et lidt mere rustikt look kan du vælge papirtypen lys genbrug. Her får folien en lidt ’plettet’ udtryk, da den ikke binder 100% som på det coatede papir. 

menukort til konfirmation
kombikort

VI SVARER PÅ DINE SPØRGSMÅL

Hvordan bestiller og modtager jeg mine menukort?

Sådan foregår det, når du skal bestille dit menukort: Vælg dit ønskede design og mål (enten 9,9 x 21 cm eller 14,8 x 21 cm, som svarer til en A5) vælg antal og papirtype og indsæt din menu i feltet til tekst. Du kan sagtens bestille menukortene, efter du har bestilt invitationer, er kommet tættere på festen og har fået menuen på plads. Du kan eventuelt bestille bordkort, bordplan, bordnumre, velkomstskilt og drinkskort i samme omgang.

Hvornår skal jeg bestille menukort?

Vi anbefaler, at du bestiller dine menukort, bordkort og øvrige festprodukter ca. en måned før festen. Her burde menu, gæster, bordplan osv. være på plads, og du er klar til at bestille dine festprodukter til den store dag.

MENUKORT SKABELON

Tag et kig på vores produktbilleder, når du bestiller menukortet og se, hvordan menukortet er stillet op med forret, hovedret og dessert. Opdelingen kan også se anderledes ud alt efter, hvilken slags mad, du serverer til din fest. Fx. Det kolde, det varme, det søde. Eller Buffet. Tilføj eventuelt et Velbekomme i bunden af menukortet. Se et eksempel på en bryllupsmenu i vores blogindlæg HER.

Du kan få tryk på begge sider af vores menukort,
hvis du fx ønsker en vin-, drinks- eller børnemenu på bagsiden.

KVALITETS MENUKORT TIL FEST

Handler du hos Cloud Celebration garanterer vi god kundeservice, kvalitet og svanemærket papir. Vi har hænderne manuelt i hver eneste ordre og opsætter dine menukort, lige som du ønsker. Din bestilling går igennem flere kvalitetskontroller, for at du modtager det bedste resultat.

Det papir vi trykker din bestilling på er svanemærket. Det betyder, at vi som virksomhed værner om miljøet og naturen. Når der fældes 100 træer til produktion af vores papir, bliver der til gengæld plantet 105 nye træer. På den måde skal du ikke have dårlig samvittighed, når du handler dine tryksager hos os.

 

Det er ikke det eneste sted, hvor vi sætter ind overfor miljøet. Som virksomhed med papirproduktion, er det nemlig noget vi er meget bevidste om. Eksempelvis i vores pakning er vi opmærksomme og bliver silkepapir af 100% genanvendt papir, vi genbruger kasser og pakkefyld fra vores produktion.

KONTAKT OS FOR EN SKRÆDDERSYET LØSNING

For os er det vigtigste, at din fest bliver lige, som du ønsker dig og altid har drømt om. Tøv derfor ikke med at kontakte os med eventuelle specielle ønsker eller tanker, som måske ikke fremgår af vores webshop. Vores mail info@cloudcelebration.dk  og telefonnummer 51229915 er åben alle hverdage. Her sidder vi klar til at hjælpe og guide dig til de helt rigtige løsninger for netop dig og din fest.

DESIGN DIT EGET MENUKORT

Cloud Celebration har et stort udvalg af designs, som du kan vælge i mellem. Herefter bestemmer du helt selv udtrykket på dit menukort, da du skal vælge teksten, papirtypen og størrelsen. Og du kan selvfølgelig komme med rettelser til det udkast du modtager, hvis der er noget, som ikke er helt som du ønsker. 

Forslag til hvad vi GRATIS kan lave om for dig: 
– En anden skrifttype end den viste. Find din ønskede skrifttype på et af vores andre designs. 
– Større eller mindre skrifttype. 
– Mere eller mindre af den valgte grafik. 

Spørg os endelig ved ønsker, der går ud over dette. Alt efter, hvor omfattende ændringen er kan vi tage et ændringsgebyr. 

Find menukortet til bryllupsfestenkonfirmationsfestenbarnedåben, fødselsdagen eller helt andre anledninger og fester. Har du købt din invitation hos os, er valget om menukortet ikke svært. Vi har menukort, der matcher ethvert invitations design. 

menukort med guldfolie
specialt menukort med navn

MENUKORT DESIGN

Du bestemmer selv designet på dine menukort, både når det gælder udtryk, størrelse og format. Vi tilbyder forskellige udgaver: Det mest almindelige menukort er det aflange M65 kort, som du ser på vores produktbilleder (9,9 x 21 cm). Derudover kan du vælge A5 formatet, som måler 14,8 x 21 cm. Vores kombikort kan bruges som blandt andet menukort, bordkort og til sange. Kortet er i foldet A6-format og har fire sider, hvor du selv vælger den tekst, du ønsker.
Derudover tilbyder vi
runde menukort, som måler 15 ca. i diameter.

Tag et kig på vores papirtyper HER for at få det helt rigtige udtryk til din fest. Her anbefaler vi ligeledes, at du vælger den samme papirtype til alle dine produkter til festen.

Når du har udfyldt alle felterne og lagt din bestilling, modtager du et udkast på din ordre indenfor 3 hverdage (1 hverdag ved ekspres køb), hvorefter du kan vende tilbage med eventuelle rettelser. Som en del af vores koncept og med i købet er nemlig én korrekturgang. Når du har godkendt dit udkast, modtager du hurtigt derefter en mail om, at din ordre er sendt til tryk. Efter modtagelse af denne mail går der to-tre hverdage, før du kan hente dine menukort ved den nærmeste GLS pakkeshop. Ønsker du en bestemt pakkeshop, har du mulighed for at angive dette i din ordre. Skriv gerne dato på din fest i bestillingen, og vi sørger for at få det sendt i god tid til din store dag.

Vores mål er at gøre forberedelserne til din fest så overskuelig som muligt. Konceptet er for dig, der har en travl hverdag og som samtidig lige skal planlægge en stor fest med et gennemført tema.

MENUKORT MED NAVN

Igen et lille sparetip: Vi tilbyder at lægge menukort og bordkort sammen i ét, således at vi indsætter dine gæsters navne på menukortet og det fungerer både som menukort og bordkort. Smart ikke? Bestem selv, hvor på menukortet du ønsker, at dine gæsters navne skal stå. Afhænger meget af designet, hvor det fungerer bedst. 

Hvorfor vælge Cloud CelebratioN?

det siger kunderne ikon
0
    0
    Din kurv
    DIn kurv er tomRetur til shop
    Scroll to Top