BORDKORT
UDKAST INDENFOR 3 HVERDAGE
Du godkender eller sender rettelser
VI PRODUCERER OG SENDER DIN ORDRE
-
BORDKORT TIL BARNEDÅB56 Produkter
-
BORDKORT TIL KONFIRMATION62 Produkter
-
BORDKORT BRYLLUP90 Produkter
-
SAVE THE TREES1 Produkt
-
KOMBI-KORT34 Produkter
BORDKORT FOR ENHVER SMAG
Bordkortet pryder borddækningen og fortæller dine gæster, hvor de skal sidde, og hvem de skal sidde sammen med. De findes i et hav af afskygninger, og det er let at være kreativ med vores bordkort. Vi har alle siddet og skrevet navne på små kort til en af livets store fester.
Vores standart bordkort måler 9×9 cm, bukket på midten er målene 4,5×9 cm. Standarten er det stående kort, som kan klippes over på midten for at få et liggende og fladt udtryk. Som stående bordkort kommer det med en bukkestreg, så det er lige til at bukke det rigtige sted og stille på festbordet. Derudover tilbyder vi runde bordkort i 7 cm i diameter. Bordkortene fås med eller uden fortrykte navne.
Design selv
Design dit eget bordkort til bryllupsfesten, konfirmationsfesten, barnedåben, fødselsdagen eller helt andre anledninger og fester. Se vores store udvalg af skabeloner her. Har du købt din invitation hos os, er valget om bordkortet ikke svært. Vi har bordkort, der matcher ethvert invitations design. Dine gæster vil lægge mærke til og genkende designet fra din invitation.
Skal borddækningen være eksklusiv og lige have lidt ekstra wow faktor, er akrylbordkortet måske noget for dig. Bordkortet trykkes på klar akryl og giver et smukt og elegant udtryk til borddækningen. Derudover tilbyder vi bordkort trykt på træ – vores egefinér er elegant og rustik i én og samme og fungerer så godt til mange forskellige anledninger.
Hav et gennemført tema
Er du stadig på udkig efter det rigtige design til din invitation, kan du gå på opdagelse i vores kategorier på webshoppen: Barnedåb, konfirmation, fødselsdag og bryllup. Alt du skal gøre er at forelske dig i et design, der passer til din fest. Herefter har vi gjort det så nemt for dig som muligt: Indsæt din personlige tekst, og vi klarer resten for dig. Når du har sendt dine invitationer og skal forberede selve festen, anbefaler vi, at du vælger produkter med samme design, som din invitation. Imponer dine gæster ved at have et gennemført tema til din fest – vælg ligeledes menukort, drinkskort, bordnumre, bordplan, velkomstskilt og meget andet i samme matchende design og hold den røde tråd helt fra invitation, produkter til festen til takkekortet, som du kan sende til dine gæster, når festen er godt afsluttet.
Hvad skal der stå på mine bordkort?
Hav dine gæsters navne til at stå på bordkortene til festen. Således kan de se, hvor de hver især skal sidde. De fleste skriver gæsternes fornavne og eventuelt det første bogstav af efternavnet, hvis der er flere, der hedder det samme.
Hvis du serverer buffet for dine gæster og gerne vil have et lille kort, der beskriver rette, kan du med fordel have det på vores bordkort også. De kan let stå på et buffet bord. De runde bordkort eller vores manillamærker kan fx vikles om en dispenser med drikkevarer i, så dine gæster kan se, hvad der er i beholderen🍹
Hos os kan du vælge blanke bordkort, så du selv kan skrive navnet på dine gæster. Eller du kan vælge at vi trykker dine gæsters navne på bordkortene for dig.
Hvordan bestiller og modtager jeg bordkortene?
I forhold til bestilling og levering har du følgende valgmuligheder:
Vores koncept er designet til dig, der ønsker en nem og flot løsning. Når du bestiller dine bordkort har du to valgmuligheder: trykt med navn, eller uden navn. Slip for at skrive alle dine gæsters navne og lad os trykke det for dig, så du modtager det klar til at sætte på bordet. Eller vælg løsningen uden trykte navne og sæt selv dit personlige præg på dine bordkort.
Når du har lagt din bestilling, valgt papirtype og eventuelt uploadet en fil med navne, modtager du et udkast på din bestilling indenfor 3 hverdage (1 hverdag ved ekspres køb), hvorefter du kan vende tilbage med eventuelle rettelser. Som en del af vores koncept og med i købet er én korrekturgang. Når du har godkendt dit udkast, modtager du hurtigt derefter en mail om, at din ordre er sendt til tryk. Efter modtagelse af denne mail går der to-tre hverdage, før du kan hente dine produkter ved den nærmeste GLS pakkeshop. Ønsker du en bestemt pakkeshop, har du mulighed for at angive dette i din ordre.
Vores mål er at gøre forberedelserne til din fest så overskuelige som muligt. Konceptet er for dig, der har en travl hverdag og som samtidig lige skal planlægge en stor fest.
Kontakt os for en skræddersyet løsning!
For os er det vigtigste, at din fest bliver lige, som du ønsker dig og altid har drømt om. Tøv derfor ikke med at kontakte os med eventuelle specielle ønsker eller tanker, som måske ikke fremgår af vores webshop. Vores mail info@cloudcelebration.dk og telefonnummer 51229915 er åben alle hverdage mellem kl. 9 og 15. Her sidder vi klar til at hjælpe og guide dig til de helt rigtige løsninger for netop dig og din fest.

Hvorfor vælge Cloud CelebratioN?
- Cloud Celebration er en lille virksomhed som sætter kunderne højest. Vi er 2 ejere som sammen har opbygget Cloud helt fra bunden.
- Hos Cloud Celebration sætter vi kundeservice øverst og gør meget ud af at levere produkter af bedste kvalitet
- Vi opsætter alle designs manuelt og sender altid et udkast af dine produkter til din mail.
- Vi står klar til at hjælpe på telefon, mail og sociale medier.

