Danmarks bedste kundeservice

HØJSÆSON 2024

I perioden 1. januar til 31. marts 2024 vil vi have ekstraordinært travlt og derfor vil der være visse ændringer I vores købsbetingelser. 
Læs venligst om vores midlertidige ændringer HER

0DKK 0.00
0 items
Ingen produkter i kurven

Danmarks bedste kundeservice

DKK 0.00
0 items
Ingen produkter i kurven
FAQ cloud celebration

FIND SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL I VORES FAQ

For at gøre det nemmere for dig som kunde, har vi samlet de oftest stillede spørgsmål på denne side.
Læs med og find svar på spørgsmål omkring konceptet, bestilling, ændringer af designs mv.

CLOUD CELEBRATIONS KONCEPT

Hos Cloud Celebration kan du bestille smukke personlige invitationer og andre produkter til alle livets begivenheder. Vi specialiserer os i fantastiske designs og kreative tilvalg til din invitation. Derudover tilbyder vi hele serier i alle vores designs, så du kan føre stilen videre fra invitation til festen med bordkort, menukort og meget mere, helt frem til takkekort.
Bestil dine produkter online og få dem leveret hjem til dig.

Nej, vi sidder et team bag Cloud Celebration og opsætter alle jeres produkter manuelt. Dette gør vi for at sikre, at jeres produkter får den bedste opsætning. Vi sørger for, at jeres tekst tilpasses designet og sørger f.eks. for at ændre skrifttype og størrelse, så det matcher designet.  

Ja, du kan vælge at tilkøbe unikke invitationer, hvor gæsternes navne bliver indsat med samme flotte skrifttype som matcher invitationen. 
Du kan også vælge at tilkøbe runde manillamærker med gæsternes navne på, som vi kan levere i alle vores designserier. 

Nej, det gør vi desværre ikke. Vi sender kun færdige og låste filer opsat i enten JPEG eller PDF format.

BESTILLING OG MODTAGELSE

Når din bestilling er lagt går vi i gang med at opsætte din ordre. Indenfor 3 hverdage (eller 1 hverdag mod gebyr) efter ordreafgivelse, modtager du første udkast af dine produkter. Med i prisen er én tilretning.  Det foregår over mail.
En tilretning kan være flere ønsker om rettelser på produkterne, f.eks. hvis du ønsker en omformulering af et tekststykke, et nyt billede på fotostriben og en ny s.u. dato. Dette skrives i en mail samlet og tæller for én tilretning. 
Har du ingen kommentarer til din ordre, skal du sende en mail tilbage til os med sætningen: GODKENDT, hvorefter vi sætter dine produkter i produktion. 

Vores webshop sender automatisk en ordrebekræftelse ud. Du kan have indtastet en forkert mail, eller måske er den endt i spam. Send os en mail på info@cloudcelebration.dk, hvis du mangler en ordrebekræftelse.

De fleste steder beder vi dig om at skrive hele teksten i et tekstfelt. Kig gerne på skabelonen og sikrer dig at alle oplysninger kommer med. 

Gode oplysninger at have med:  Sted/kirke, adresse, dato, tidspunkt, navne (på dåbsbarn, konfirmand eller brudepar), SU, telefonnumre og afsender. 

TRYKT OG LEVERET

Ja, det gør du. Indenfor 3 hverdage (1 hverdag ved Cloud ekspres) modtager du første udkast på dine produkter. Du skal tjekke alle produkter igennem for fejl og mangler og vende tilbage hurtigst muligt, hvis du finder fejl/mangler. Vi vil da sende et nyt udkast afsted med jeres ønskede rettelser. 

Så snart filerne er godkendt skal I sende en mail tilbage med sætningen: GODKENDT hvorefter vi sender dine produkter afsted til tryk. 

Når vi har modtaget din mail med godkendelse af dit udkast, vil vi sende filerne til tryk. Du vil modtage dine produkter indenfor 3-5 hverdage, og du vil modtage en SMS, når din pakke er klar til afhentning i en pakkeshop nær dig. 

Du kan forvente en leveringstid på ca. 10 hverdage, fra du har lagt bestillingen til du har det i hænderne.

Cloud Celebration fraskriver sig alle fejl som først opdages efter modtagelse af tryk. Ønskes der omtryk sker dette på kundes regning. 

Inden du ligger en bestilling hos Cloud Celebration bedes du læse vores HANDELSBETINGELSER. Her kan du læse om fortrydelsesret mm. 

HJEMMEPRINT

Ja det kan du! 

Har du et ønske om at printe dine invitationer selv, men overlade tryk af f.eks. gaveprint, bordplan eller andet til os, så kan dette sagtens lade sig gøre! Når du bestiller dine produkter kan du frit bestille produkter fra både trykt og leveret samt hjemmeprint. 

Ja, det gør du. De fleste printere kan sagtens printe tæt og flot. Det afhænger af om du vælger den rigtige type papir. Det almindelige 80 grams printerpapir, man normalt printer på , anbefales ikke. Det er for tyndt, og vil ikke give et pænt resultat. Der skal tykkere/bedre papir til at få et flot resultat. Har du købt et af vores meget mørke designs med blå/sort baggrund, anbefaler vi dog, at du vælger tryk og leveret. 

Vi anbefaler minimum 200 grams papir til hjemmeprint for det bedste resultat. Vi anbefaler også, at kvaliteten er mat.

Nej, ikke nødvendigvis. Hvidt er et godt udgangspunkt til bedst farvegengivelse, især hvis du har bestilt et design med farvet baggrund. Men en råhvid, knækket hvid eller lignende giver også et smukt resultatet. Man kan også vælge papir med let struktur i som eksempelvis genbrugspapir

Vælger du hjemmeprint i din bestilling, vil vi sende dine invitationer ud som enkeltfil samt med 2 stk. på én A4 og du skal derfor kun tænke på at købe A4 papir. 

Det kan du godt, ja. Print først invitation på den ene side, og indsæt papiret i printeren igen, omvendt. Print da tillægssiden. Vær OBS på hvilken vej, du vender papiret, så invitation og tillægsside har “top” i den samme ende.

OM ÆNDRINGER AF OPSÆTNING/TEKST/FARVE PÅ EKSISTERENDE PRODUKTER

Ja, vi laver gerne justeringer på eksempelvis tekst og farver mod et mindre gebyr. Vi ændrer dog ikke farver eller andet på bestemte illustrationer af respekt for den kunstner, der har håndmalet de smukke akvareller.

Ja, helt bestemt. Du skal indtaste alt den ønskede tekst i tekstboksen, og du skal derfor være omhyggelig med at gennemlæse for stavefejl og tegnsætning. Vi gennemgår ikke teksten for fejl.

Ja, det kan du i hvert fald. Du indtaster blot din ønskede tekst. Så sørger vi for det!

BILLEDER TIL FOTOSTRIBE/INVITATION MED BILLEDE

De skal være i så god kvalitet som muligt og i ordentlig dagsbelysning. En god indikator er, at hvis billedet er mørkt, grynet, udvisket eller andet, allerede på telefonen, så er kvaliteten for ringe.

Som udgangspunkt tager alle nyere telefoner fine nok billeder. Størrelsen, opløsningen og belysningen skal dog være god.

Det gør vi kun, hvis dine uploadede billeder ikke har det rigtige format. Hvis du har bestilt den brede fotostribe, er det vigtigt, at billederne er i liggende format. Hvis de står op, er vi nødt til at beskære det en del for at fylde fotostriben korrekt ud. Er dine billeder kvadratiske eller stående/lodrette, anbefaler vi, at du bestiller en af de smalle fotostriber med kvadratiske billeder.

OM KOMBINEREDE INVITATIONER / 2 FORSKELLIGE INVITATIONER TIL ÉN FEST

Helt bestemt! Du indtaster blot din ønskede tekst, så det er tilpasset jeres samlede fest. Så opsætter/ændrer vi designet for jer. Vær dog opmærksom på, at mængden af tekst passer nogenlunde til det, der i forvejen er på designet. Ved meget større mængder af tekst, må det forventes, at tekststørrelsen gøres mindre, og der kan forekomme små ændringer/forskydning i layoutet.

Nej, det behøver du ikke. Du kan bestille en ekstra udgave af invitationen som tilvalg ved det enkelte produkt. Indtast din ønskede ændring(er) til version nummer 2 i den tilhørende tekstboks.

BESTILLINGER FRA SKANDINAVIEN

Vi tilbyder desværre ikke at sende til andre lande end Danmark. 

OM AT KONTAKTE OS

Vi kan kontaktes pr. telefon på nummeret 51229915. 

Telefontid: Mandag til fredag kl. 9.00-14.30.

Vi besvarer løbende henvendelser på E-mail, og på Facebook og Instagram kan du være heldig at fange os uden for almindelig kontortid.

FAQ

Scroll to Top