TAKKEKORT

TAKKEKORT TIL ENHVER BEGIVENHED
Takkekortet er en del af enhver god fest. Glem ikke at sende en stor tak til dine gæster efter du har holdt en god fest: Hvad enten du har holdt barnedåb, konfirmation, bryllup, jubilæumsfest eller fødselsdagsfest – takkekortet vil altid blive sat pris på og egner sig til enhver lejlighed. Når roen har sænket sig efter en stor fest, er det tid til at begynde at tænke på, hvordan du vil takke dine gæster for deres engagement i dig og din fest. Du har sikkert fået taget nogle gode billeder, som passer perfekt til takkekortet. Et godt tip er at notere, hvem der har givet hvilke gaver, så du har mulighed for at skrive en mere personlig hilsen til hver enkel gæst.
Design dit eget takkekort
Design dit eget takkekort til bryllupsfesten, konfirmationsfesten, barnedåben, fødselsdagen eller helt andre anledninger og fester. Se vores store udvalg af skabeloner her (link). Har du købt din invitation hos os, er valget om den sidste hilsen i forbindelse med din fest ikke svært. Vi har takkekort, der matcher ethvert invitations design. For at fastholde det gennemførte tema har vi matchende kuverter, kuvertindlæg og afsender stickers til bagsiden af kuverten som tilkøb til dit takkekort, når det skal sendes ud.
Hav et gennemført tema
Er du stadig på udkig efter det rigtige design til din invitation, kan du gå på opdagelse i vores kategorier på webshoppen: Barnedåb, konfirmation, fødselsdag og bryllup. Alt du skal gøre er at forelske dig i et design, der passer til din fest. Herefter har vi gjort det så nemt for dig som muligt: Indsæt din personlige tekst, og vi klarer resten for dig. Når du har holdt din fest og er kommet til at skulle sende takkekort ud, anbefaler vi, at du vælger det samme design, som invitationen. Dine gæster vil sætte pris på og lægge mærke til den røde tråd, som du har holdt gennem hele festen. Indsæt din personlige tekst til takkekortet og vælg et rigtigt godt billede, som du vil have med.
Du har ligeledes mulighed for, at designet fra din invitation, kan gå igen til selve festen i bordkort, menukort, drinkskort, velkomstskilt og alt, hvad hjertet begærer af festprodukter, skilte og bannere.
Hvordan bestiller og modtager jeg takkekortene?
I forhold til bestilling og levering har du følgende valgmuligheder:
De fleste af vores kunder vælger ’trykt og leveret’ muligheden, som er designet til dig, der ønsker en nem og flot løsning. Når du har lagt din bestilling, valgt papir og udfyldt felterne med din ønskede tekst, modtager du et udkast på din bestilling indenfor 72 timer (24 timer ved ekspres køb), hvorefter du kan vende tilbage med eventuelle rettelser. Som en del af vores koncept og med i købet er én korrekturgang. Når du har godkendt dit udkast, modtager du hurtigt derefter en mail om, at din ordre er sendt til tryk. Efter modtagelse af denne mail går der to-tre hverdage før du kan hente dine produkter ved den nærmeste GLS pakkeshop. Ønsker du en bestemt pakkeshop, har du mulighed for at angive dette i din ordre.
Vi tilbyder også, at du kan printe dine produkter hjemmefra. Ved denne mulighed modtager du dine printklare filer inden for 72 timer (24 timer ved ekspres køb). Nu kan du vende tilbage til os med eventuelle rettelser eller printe dine produkter. Vi opsætter filerne til dig, så du sparer mest muligt på printerpapiret. Der kan fx være to A5-takkekort på et almindeligt A4-papir. Vi anbefaler, at du printer dine produkter på ca. 200 grams papir.
Den digitale løsning er for dig, der tænker på miljøet og gerne vil spare lidt penge. Her modtager du din digitale fil inden for 72 timer (24 timer ved ekspres køb). Nu har du mulighed for at vende tilbage til os med eventuelle rettelser – med i købet er nemlig én korrekturgang. Efter godkendelse modtager du din fil, som er klar til digital forsendelse og sat op på en pæn baggrund med en kuvert som vist på produktbilledet. Nu er du klar til at sende dit takkekort ud på mail, Messenger, Facebook eller SMS. Den digitale løsning kan sagtens kombineres med fx en trykt invitation.
Vores mål er at gøre forberedelserne til din fest så overskuelige som muligt. Konceptet er for dig, som har en travl hverdag og som samtidig lige skal planlægge en stor fest. Vores hjemmeside er designet sådan, at du blot skal forelske dig i et design og herfra er det let at føre designet videre gennem hele din fest.
Kontakt os for en skræddersyet løsning!
For os er det vigtigste, at din fest bliver lige, som du ønsker dig og har drømt om. Tøv derfor ikke med at kontakte os med eventuelle specielle ønsker eller tanker, som måske ikke fremgår af vores webshop. Vi kan i alle hverdage kontaktes på info@cloudcelebration.dk eller på vores telefonnummer 51229915. Her sidder vi klar til at hjælpe og guide dig til de helt rigtige løsninger for netop dig og din fest.
Når du vælger at handle hos Cloud Celebration, sikrer du dig kvalitet på højt niveau. Både når det gælder det papir, vi trykker dine produkter på, og når det gælder det design og layoutmæssige håndværk. Vi sætter alting op i hånden og kvalitetskontrollerer alle produkter, inden de bliver sendt afsted til tryk. Det vil sige, at vi har hænderne i hvert eneste produkt, læser teksten igennem og sørger for, at designet matcher din personlige tekst. Er der alligevel sket en fejl, skal I ikke tøve med at tage fat i os, vi er til at snakke med og udbedrer fejl og mangler så hurtigt som muligt. Vi kan i alle hverdage kontaktes på info@cloudcelebration.dk eller vores på telefonnummer 51229915.
Vi passer på miljøet
Alle vores takkekort trykkes på svanemærket papir, hvilket vi er utrolig stolte af. Svanemærket papir betyder, at der bliver plantet 105 træer, for hver gang der bliver fældet 100 træer til vores produktion. Vi værner om miljøet og er bevidste om vores aftryk på planeten, som virksomhed med papirproduktion i højsædet.