SÅDAN BESTILLER DU HOS CLOUD CELEBRATION

FØLG DISSE 7 STEPS FOR AT BESTILLE DINE PRODUKTER.

BESØG WEBSHOPPEN

Besøg webshoppen ved at trykke på linket i menuen.
Du kan også trykke HER,
og webshoppen åbner i en ny fane.
SÅ DU KAN FØLGE DENNE GUIDE
SAMTIDIG MED, AT DU BESTILLER DINE PRODUKTER.

1

VÆLG KATEGORI OG DESIGN

Den første side du kommer til, er vores kategori oversigt.
Tryk på den kategori du er interesseret i og find efterfølgende det design, du kunne tænke dig. 
FOR PRISER:
DU KAN SE EKSEMPLER PÅ PRISER PÅ VORES PAKKER
I HVER HOVEDKATEGORI

For priser på andre produkter end invitationer:
Klik ind på produktet og vælg antal  i dropdown menuen.
Prisen vil fremgå under dropdown menuen. 

2

PERSONLIGGØR DIT PRODUKT

Når du har valgt dit ønskede design, skal det personliggøres med din tekst. Den bedste måde at udfylde dine detaljer på er ved at skrive hele teksten præcis, som du kan tænke dig den. På den måde får du teksten nøjagtig, som du ønsker dig.
Indsæt gerne linjeskift, hvor du kunne tænke dig.
HUSK AT INDSÆTTE ALLE DETALJER TIL DIT DESIGN.

OBS! VI GØR OPMÆRKSOM PÅ AT SAMLING AF SELVE INVITATION, FOTOSTRIBE OSV. EFTERFØLGENDE LIGGER HOS KUNDEN. PÅ DEN MÅDE KAN I VÆRE SUPER KREATIVE MED JERES INVITATIONER.

3

TILFØJ DINE PRODUKTER TIL KURVEN

Når du har indtastet alle oplysninger til dit design, tilføjer du dit produkt til kurven. I kurven kan du se en oversigt over dine valgte produkter, og hvilke tilvalg der er lavet.
DET ER OGSÅ I KURVEN, AT DU UPLOADER BILLEDER/FILER
TIL F. EKS. FOTOSTRIBER. 

Gå til kassen, når du er klar til at betale.
Indtast dine oplysninger og vælg fragt. 
Du kan betale med Kreditkort og MobilePay. 
I kassen kan du vælge at tilkøbe ekspres levering af dit udkast (gebyr 150kr.).

4

DU MODTAGER DIT UDKAST PÅ MAIL INDENFOR 72/24 TIMER

Når du har lagt din bestilling kan du blot læne dig tilbage og glæde dig til at modtage dit udkast på mail. Du modtager udkastet indenfor 72 timer (24 timer ved ekspres-køb).
Når du modtager dit udkast, er det vigtigt, at du sikrer dig, at du har modtaget udkast på alle dine købte produkter. Du skal nu læse det sendte igennem og kontakte os hurtigst muligt med fejl og mangler fra vores såvel som din side. 
Med i prisen er én korrekturgang, dvs. du sender en mail retur med alle dine ændringer.
Det er vigtigt, at du svarer på den mail, hvor du har modtaget dit udkast og ikke ringer til os, da vi sidder forskellige mennesker med forskellige ansvarsområder.
Du vil da modtage et nyt udkast til godkendelse hurtigst muligt. 

VI SENDER FØRST DIT PRODUKT TIL TRYK,
NÅR ALT ER GODKENDT

5

VI SENDER DINE PRODUKTER TIL TRYK – ELLER SENDER FILER KLAR TIL HJEMMEPRINT

Når vi har modtaget din godkendelse, vil vi indenfor få dage sende din ordre afsted til tryk. Du modtager en mail, hvor det fremgår, at din ordre er sendt til tryk. 
Trykkeriet sætter nu processen igang og sender pakken til en GLS pakkeshop nær dig. Du modtager en ny SMS, hvori der står, hvor du kan hente pakken. 
FRA VI HAR SENDT ORDREN TIL TRYK, TIL DU KAN HENTE PAKKEN I PAKKESHOPPEN, GÅR  DER TYPISK 2-3 HVERDAGE.

6

KONTAKT OS FOR SPØRGSMÅL ELLER FEJL/MANGLER

Skulle du opleve problemer med bestillingsprocessen, eller skulle der, mod forventning, være fejl i din ordre, kontakt os da hurtigt muligt på TLF.: 51229915 eller på mail: info@cloudcelebration.dk. 

Telefontider: Mandag til fredag 9-15.

VI SIDDER KLAR TIL AT HÆLPE!

7

HAR DU OPKLARENDE SPØRGSMÅL TIL KONCEPTET?

Så kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål på vores FAQ side. Du finder den lige HER.

0
INSTAGRAM FOLLOWERS

Vi deler løbende kundebilleder og inspiration på vores Instagramprofil. Bliv en del af fællesskabet og følg os lige her.