MENUKORT
MENUKORT I MANGE DESIGNS
Hvad skal vi have at spise? Hvad skal jeg glæde mig ekstra meget til, og hvad skal jeg gemme plads i maven til? Tænker vi ikke alle sådan som gæster til en stor fest? Maden er i hvert fald vigtig og menukortet sætter stemningen, forventningerne og bliver ofte samtaleemne dine gæster imellem. Imponer dine gæster med en lækker menu præsenteret lige så lækkert på et smukt menukort. Det både pynter og giver noget ekstra til borddækningen. Du har mulighed for at være kreativ og for at have endnu et element, der matcher din invitation, pynt og øvrige produkter til festen.
MENUKORT DESIGN
Du bestemmer selv designet på dine menukort, både når det gælder udtryk, størrelse og format. Vi tilbyder forskellige udgaver: Det mest almindelige menukort er det aflange M65 kort, som du ser på vores produktbilleder (9,9 x 21 cm). Derudover kan du vælge A5 formatet, som måler 14,8 x 21 cm. Vores kombikort kan bruges som blandt andet menukort, bordkort og til sange. Kortet er i foldet A6-format og har fire sider, hvor du selv vælger den tekst, du ønsker.
Derudover tilbyder vi runde menukort, som måler 15 ca. i diameter.
Tag et kig på vores papirtyper for at få det helt rigtige udtryk til din fest. Her anbefaler vi ligeledes, at du vælger den samme papirtype til alle dine produkter til festen.
Når du har udfyldt alle felterne og lagt din bestilling, modtager du et udkast på din ordre indenfor 3 hverdage (1 hverdag ved ekspres køb), hvorefter du kan vende tilbage med eventuelle rettelser. Som en del af vores koncept og med i købet er nemlig én korrekturgang. Når du har godkendt dit udkast, modtager du hurtigt derefter en mail om, at din ordre er sendt til tryk. Efter modtagelse af denne mail går der to-tre hverdage, før du kan hente dine menukort ved den nærmeste GLS pakkeshop. Ønsker du en bestemt pakkeshop, har du mulighed for at angive dette i din ordre. Skriv gerne dato på din fest i bestillingen, og vi sørger for at få det sendt i god tid til din store dag.
Vores mål er at gøre forberedelserne til din fest så overskuelig som muligt. Konceptet er for dig, der har en travl hverdag og som samtidig lige skal planlægge en stor fest med et gennemført tema.
DESIGN DIT EGET MENUKORT
Cloud Celebration har et stort udvalg af designs, som du kan vælge i mellem. Herefter bestemmer du helt selv udtrykket på dit menukort, da du skal vælge teksten, papirtypen og størrelsen. Og du kan selvfølgelig komme med rettelser til det udkast du modtager, hvis der er noget, som ikke er helt som du ønsker.
Forslag til hvad vi GRATIS kan lave om for dig:
– En anden skrifttype end den viste. Find din ønskede skrifttype på et af vores andre designs.
– Større eller mindre skrifttype.
– Mere eller mindre af den viste grafik.
Spørg os endelig ved ønsker, der går ud over dette. Alt efter, hvor omfattende ændringen er kan vi tage et ændringsgebyr.
Find menukortet til bryllupsfesten, konfirmationsfesten, barnedåben, fødselsdagen eller helt andre anledninger og fester. Har du købt din invitation hos os, er valget om menukortet ikke svært. Vi har menukort, der matcher ethvert invitations design.
MENUKORT MED NAVN
Igen et lille sparetip: Vi tilbyder at lægge menukort og bordkort sammen i ét, således at vi indsætter dine gæsters navne på menukortet og det fungerer både som menukort og bordkort. Smart ikke? Bestem selv, hvor på menukortet du ønsker, at dine gæsters navne skal stå. Afhænger meget af designet, hvor det fungerer bedst.
DET GENNEMFØRTE TEMA
Når du har sendt dine invitationer og skal forberede selve festen, anbefaler vi, at du vælger produkter med samme design, som din invitation. Imponer dine gæster ved at have et gennemført tema til din fest – vælg ligeledes bordkort, drinkskort, bordnumre, bordplan, velkomstskilt og meget andet i samme matchende design og hold den røde tråd helt fra invitation, produkter til festen og til slut takkekortet, som du kan sende til dine gæster, når festen er vel afsluttet.
MENUKORT MED FOLIE
Tilkøb folie på dine menukort i enten
– Guld
– Sølv
– Rosegold
– Eller lilla
Folie skinner og sjancerer i lyset på en helt magisk måde, som altså gør noget helt særligt for din borddækning og udtryk til din fest.
Vi producerer og kvalitetskontrollerer selv folietrykket, og det har helt samme leveringstid som vores øvrige karton tryksager.
Vi anbefaler, at du vælger coated papir til dine foliemenukort, da det er her resultatet bliver bedst. For et lidt mere rustikt look kan du vælge papirtypen lys genbrug. Her får folien en lidt ’plettet’ udtryk, da den ikke binder 100% som på det coatede papir.
VI SVARER PÅ DINE SPØRGSMÅL
Hvordan bestiller jeg mine menukort?
Hvornår skal jeg bestille mine menukort?
Vi anbefaler, at du bestiller dine menukort, bordkort og øvrige festprodukter ca. en måned før festen. Her burde menu, gæster, bordplan osv. være på plads, og du er klar til at bestille dine festprodukter til den store dag.
Finder jeg andre festprodukter i samme design?
Du finder selvfølgelig bordkort, bordnummer og skilte i samme design som dit menukort. På den måde får du en gennemført stil til din fest.
Afsluttende kan du sende smukke takkekort til dine gæster, der matcher dine øvrige tryksager.
MENUKORT SKABELON
Tag et kig på vores produktbilleder, når du bestiller menukortet og se, hvordan menukortet er stillet op med forret, hovedret og dessert. Opdelingen kan også se anderledes ud alt efter, hvilken slags mad, du serverer til din fest. Fx. Det kolde, det varme, det søde. Eller Buffet. Tilføj eventuelt et Velbekomme i bunden af menukortet. Se et eksempel på en bryllupsmenu i vores blogindlæg.
Du kan få tryk på begge sider af vores menukort, hvis du fx ønsker en vin-, drinks- eller børnemenu på bagsiden.
KVALITETSMENUKORT TIL FEST
Handler du hos Cloud Celebration garanterer vi god kundeservice, kvalitet og svanemærket papir. Vi har hænderne manuelt i hver eneste ordre og opsætter dine menukort, lige som du ønsker. Din bestilling går igennem flere kvalitetskontroller, for at du modtager det bedste resultat.
Det papir vi trykker din bestilling på er svanemærket. Det betyder, at vi som virksomhed værner om miljøet og naturen. Når der fældes 100 træer til produktion af vores papir, bliver der til gengæld plantet 105 nye træer. På den måde skal du ikke have dårlig samvittighed, når du handler dine tryksager hos os.
Det er ikke det eneste sted, hvor vi sætter ind overfor miljøet. Som virksomhed med papirproduktion, er det nemlig noget vi er meget bevidste om. Eksempelvis i vores pakning er vi opmærksomme og bruger silkepapir af 100% genanvendt papir, vi genbruger kasser og pakkefyld fra vores produktion.
KONTAKT OS FOR EN SKRÆDDERSYET LØSNING
For os er det vigtigste, at din fest bliver lige, som du ønsker dig og altid har drømt om. Tøv derfor ikke med at kontakte os med eventuelle specielle ønsker eller tanker, som måske ikke fremgår af vores webshop. Vores mail info@cloudcelebration.dk og telefonnummer 51229915 er åben alle hverdage. Her sidder vi klar til at hjælpe og guide dig til de helt rigtige løsninger for netop dig og din fest.
Hvorfor vælge Cloud CelebratioN?
- Cloud Celebration har designet, nørdet materialer og haft øje for trends til dine invitationer i 7 år.
- I vores produktion er der taget ansvar, og vi har hele tiden bæredygtighed for øje.
- Vi opsætter alle designs manuelt og sender altid et udkast af dine produkter til din mail.
- Vi står klar til at hjælpe på telefon, mail og sociale medier.
- Gratis afhentning i Randers. Støt lokalt og spar fragten.
Mona Lynge Thomhav
Bestemt ikke sidste gang vi bestiller hér! Flot og professionelt.
Cecilie Stripp
Det er simpelthen så nemt at bestille fra Cloud Celebration og pigerne derfra svarer så hurtigt tilbage. Kan kun anbefale andre at bestille derfra.
Michala Rommesen
Vi lavede en fejl i forbindelse med samlingen af vores invitationer, og blev mødt med forståelse af de sødeste medarbejdere. Vi er glade for og tilfredse med servicen, kvaliteten og behandlingstiden.
Marie
Super service - hurtig levering. I første levering var en fejl, som blev rettet op og jeg modtog det tilrettede allerede dagen efter med posten. Super god service!
Amalie Danaa
Hurtig, god og personlig kundeservice, der bestemt gør at jeg bliver ved med at bestille invitationer m.m fra Cloudcelebration. Kvalitet og pris hænger sammen. Er meget tilfreds med mine trykte og levere produkter.
Maria Strøbek
Fantastisk og hurtig service !! Vi er så tilfredse.
Christina Nielsen
Kundeservice på topniveau!
Heidi Durbing
Det har virkelig været en god oplevelse og fantastisk service og er flot produkt. Min datter fik en indbydelse som var skrædder syet efter hendes stil 🙏🙏. Vil helt klart anbefale dem til alle jeg kender 👌🏻
Melanie Mikkelsen
Jeg vil helt sikkert benytte mig af Cloud Celebration en anden gang! De er meget professionelle omkring deres produkter og kundeservice. Selvom de ikke havde det jeg skulle bruge, fik de med hjælp af deres kreative faglighed lavet en svendegilde invitation til mig, med et design der lige passede til mig. Jeg vil klart anbefale Cloud Celebration til andre! 👌😊
Linea
Super service og hurtig levering! Skulle bruge nogle fotostriber med et bestemt udtryk og mål, og Celia var mega dygtigt til at lave det præcis som jeg ønskede! Derudover havde jeg min pakke 4 dage efter ordren blev lagt, hvilket var langt hurtigere end forventet! Tak for en fantastisk oplevelse! 😍
Anonym
Jeg vil give mine varmeste anbefalinger til dette skønne firma!! Både ift hjælp til bestilling, da jeg havde et par spørgsmål, samt de få dage der gik førend jeg havde de flotteste bordkort i hånden i super kvalitet! Tvivl ikke, men handel trygt her!