Udlejningsvirksomheder

TILLYKKE MED JERES LILLE NYFØDTE!

Nu kan planlægningen af barnedåb eller navngivningsfest begynde!

Har I svært ved at overskue, hvor I skal starte?
Det kan være overvældende at skulle planlægge
en stor fest og lige være blevet forældre.

Vi bestræber os på at klæde jer så godt på som
muligt til planlægningen af jeres fest.

Cloud Celebation hjælper  jer trygt igennem mange af de processer
I skal igennem inden den store dag.

Vi er og bliver specialister i primært tryksager og derfor vil vi hovedsageligt
guide jer i udvælgelse og bestilling af netop dette. 

I kan dog finde inspiration til valg af lokation, budgettering og valg af tema på vores blog og sociale medier. 

Alle links åbner i nye faner, og I kan derfor bruge denne side som navigationsside
for jeres planlægning ag jeres dag og åbne de faner, der giver mening for jeres planlægning undervejs.

 
 
Udlejningsvirksomheder
Udlejningsvirksomheder

Brug tjeklisten her som hjælp gennem barnedåbsplanlægningen. Det er ikke alle produkterne som er et “krav” og der kan frit vælges til og fra.

FØR FESTEN

→  INVITATIONER          → FOTOSTRIBE
→  MANILLAMÆRKER    
→ KUVERTER           
  STICKERS 

UNDER FESTEN

→ MENUKORT        →  VELKOMSTSKILT
→ BORDKORT        →  DIVERSE MINDRE SKILTE 

EFTER FESTEN

→ TAKKEKORT  

Udlejningsvirksomheder

Kender I udtrykket STATIONERY? Hvis ikke så læs med! 

Udtrykket Stationery er meget populært i USA
og England
og dækker over “ALL RELATED PAPER GOODS”. 

Mere præcis kan det ikke siges. Men hvorfor bruger vi udtrykket?

Planlægning af jeres fest skal være sjovt,
hyggeligt og ikke mindst så stress-frit som overhovedet muligt! 

At udvælge jeres Stationery skal helst være en sjov del af jeres planlægning,
og der er her I kan sætte et personlige præg.

Uanset hvilken stil I lægger for dagen, kan udvælgelse af et tema
være en effektiv måde at koordinere farver og stil og fortælle
en historie fra start til slut.
I fastsætter en stil fremadrettet og bruger derfor ingen ekstra energi. 
OG ENDNU BEDRE……

Hos Cloud Celebration kan I finde ALT, hvad I skal bruge til at vælge jeres STATIONERY
for en personlig og unik stil før under og efter festen!

Udlejningsvirksomheder

Har I svært ved at vurdere, hvor I skal starte,
når der skal findes inspiration til tema?

Led ikke længere!

Familien kan sammen ose DESIGNLIJNER og hurtigt udvælge jer nogle favoritter. Husk at oprette jer som bruger og saml alle jeres favoritter ét sted.


Når I har udvalgt jeres favoritter og lagt jer mere fast på nogle få udvalgte, kan I med fordel bestille PRØVETRYK af disse. Vi tilbyder at sende op til tre prøvetryk i alle papirtyper. 

Vi sender prøvetryk uden jeres personlige tekst, men med en forudbestemt standard tekst, som eksempelvis på billedet til venstre. 

Nu kan i altså rigtigt se farverne, mærke papirtyperne og endeligt bestemme jer for design og format. 

Udlejningsvirksomheder

Vi har verdens bedste kunder og mange deler med glæde af deres resultat på sociale medier. Vi vil også meget gerne se jeres invitationer og festprodukter på Instagram, Facebook eller andet.
Her er tre kunder, som hver især har købt barnedåbsinvitationer hos os. Fra venstre til højre: Her er der bestilt vores MATHIAS invitation som er topfavorit blandt vores kunder. De har tilkøbt en fotostribe som personliggør invitationen. Fie (i midten) er en af vores mest loyale kunder. Hun har været med os helt fra starten. Her har hun bestilt vores LINEA med de populære hvaler. Hertil har hun valgt en fotostribe med tekst, der naturligvis matcher designet. Derudover har de valgt manillamærker til at skrive gæsternes navne på samt flotte matchende kuverter. Den sidste er vores KAMMA design med en flot fotostribe. Dorothea har valgt hele pakken med invitation, fotostribe, kuvert og afsender stickers til deres skønne Zoey.  

Udlejningsvirksomheder

relevante BLOGINDLÆG TIL barnedåben

Udlejningsvirksomheder

TIDSlinje

4-6 MÅNEDER FØR DAGEN

Browse efter leverandører
til jeres stationery. 

4 MÅNEDER FØR DAGEN

Bestille prøvetryk.

3-4 MÅNEDER FØR DAGEN

Bestille invitationer mm. 

2-3  MÅNEDER FØR DAGEN

Samle invitaitoner og send ud til jeres gæster.

1 MÅNED FØR DAGEN

Bestil festprodukter.

1  MÅNED EFTER DAGEN

Send takkekort ud.

SHOP EFTER STIL

Udlejningsvirksomheder

MINIMALISTISK, GRAFISK

Det skal ikke være for bombastisk og farverigt? Hellere minimalistisk, grafisk og fint? Så har vi et stort udvalg af designs til dig. Klik dig ind herunder og find det barnedåbsdesign, som passer til dit barn, din stil og festen, som skal holdes. 

Udlejningsvirksomheder

GRENE OG BLOMSTER

Vi er selv rigtig glade for blomster, grene, blade og har nogle rigtig fine designs i denne stil, som passer til en barnedåbsfest eller navngivningsfest. Tag et kik på udvalget herunder. Og så fungerer blomster og elementer fra naturen altså også rigtig fint, hvis du skal holde fest for din søn. 

Udlejningsvirksomheder

SØDE DYR

Her er udvalget stort! Fordi det simpelthen er for nuttet med små dyrebørn til en barnedåb. Der er nærmest frit valg i dyreverdenen. Vi har faktisk en hel zoo her hos Cloud: elefanter, giraffer, mus, hvaler, kaniner, pandaer og mange flere. Vi tilpasser også gerne vores designs, hvis du har et andet dyr i tankerne til jeres fest. 

Udlejningsvirksomheder

FARVERIG fest

Hvis der skal være knald på farverne, kan vi også hjælpe dig med det. Skal det være en af de helt klassiske barnedåbsfarver lyserød eller blå eller den neutrale gule? Skal det være et væld af forskellige farver? Gå på opdagelse i vores farverige designs nedenfor:

FORMATER

SINGLE A5: Vores A5 format er vores mest populære format til barnedåbsfesten. Disse kan vælges med tryk på bagsiden eller I kan bestille en ekstra side til f.eks. praktiske oplysninger eller ønsker. Tilføj en fotostribe til dette format for ekstra personlighed til jeres invitationer. 

PORTEFALS: Vores portefals invitationer er de invitationer, der indeholder mest plads til alle informationer man kunne have brug for. Forsiden består af to låger der åbnes og afslører indersiderne der består af; en midterside med selve invitationen. Her er plads til ønsker, praktiske oplysninger, billeder af dåbsbarnet, evt. info som fødselsvægt, længde, dato og tidspunkt. 

HØJT FORMAT: Ønsker I at jeres invitation skal bestå af flere enkeltstående elementer, så er vores højt format et rigtig godt bud på en invitation til jer! Højt format invitationerne består af en aflang invitation med mulighed for praktiske oplysninger på bagsiden eller tilkøb af en separat side. Ofte tilkøbes elementer såsom en fotostribe der samles i én invitation med en flot nitte og snor. Der er rigtig mulighed for at inkludere masser af tekst og detaljer om jeres fest, ved at vælge vores højt format invitation. Ønskes udelukkende en side med invitation er dette format vores billigste løsning. 

KALKERPAPIR: Kalker papir er blevet et meget populært produkt, specielt i invitations-genren. Vi tilbyder at designe jeres kalker invitationer med flere forskellige sammensætninger af kalker-forsider og karton-bagsider, og derfor kan vi næsten altid matche farver og illustrationer til kundes behov. Vælg fx et billede af dåbsbarnet som baggrund til kalkersiden og få en helt unik invitation. 

DESIGNERENS FAVORITTER

KATHARINA: Det er svært kun at vælge tre favoritter blandt vores mange barnedåbsdesigns. Ét af dem må være den blomstrende Katharina: Designeren har fundet inspiration i forårets og sommerens vilde blomster og udtrykket er så fint og enkelt. Katharina findes i flere formater. 

SEBSTIAN: Hvaler, balloner og en baggrund af lette skyer giver et fortryllende barnedåbsdesign, hvis vi selv skal sige det. Måske har designeren været lettere påvirket, da hun designede denne (altså hvornår leger hvaler med balloner oppe i skyerne?). Heldigvis har hun ramt den helt rette mængde, for det fungerer bare rigtig godt – det synes vores kunder heldigvis også. Linea hedder designet i en rosa udgave. 

ELIAS: Helt simpel og smuk. Her spiller det simple godt sammen med den fine skrifttype, de små grene og barnets initial bogstav i toppen af invitationen. Som flere af vores dåbsdesigns fås dette i to farver: et til dåbspigen og et til dåbsdrengen. Den røde udgave hedder Viola

TIPS TIL OPSÆTNING AF INVITATIONEN

HOLD det SIMPELT

Når det kommer til selve invitationen, anbefaler vi at holde det simpelt og kun inkludere de vigtigste detaljer som blandt andet; Dato, tidspunkt, lokationer og afsender (muligvis også s.u. men denne kan også placeres sammen med praktiske informationer). Hvis man forsøger at klemme for meget tekst ind i invitationen kan den blive svær at læse for jeres gæster, og den vil miste det elegante udtryk som en invitation gerne skal have. Hold informationer såsom ønskeliste, adresser osv. til en eventuel bagside eller separat side. 

PERSONLIGGØR JERES INVITATIONER

Hos Cloud Celebration er det muligt at personliggøre flere elementer af jeres stationery. I kan bestille påtrykte navne på selve invitationerne og derved undgå at skrive navnene i hånden. Dette gælder også kuverterne, hvor I kan få trykt jeres gæsters navn og adresse direkte herpå. Det er desuden også muligt at tilføje gæsternes navne på vores manillamærker og derved holde invitationen fri. 

DOBBELTtjek UDKAST

Så snart I har modtaget udkastet på jeres produkter er det meget vigtigt, at I bruger tid på at læse det hele igennem, og tjek specielt vigtige ting såsom dato og tidspunkter for fejl og mangler. Når I har kigget det igennem, så send endelig filerne videre til en tredje person som også kan kigge det igennem. 
Man kan hurtigt stirre sig blind på teksten og overse hele ord, slåfejl og forkert tegnsætning.

Udlejningsvirksomheder

DEN RØDE TRÅD

Invitationerne er samlet og sendt afsted og nu venter den store dag lige om hjørnet. Med ca. 1 måned tilbage har alle inviterede forhåbentlig givet besked, om de kan være med at fejre den store dag. Nu er I klar til at bestille festprodukter og kan dykke ned i mulighederne. Hvis I har købt invitationer hos Cloud ved I måske allerede, at vi er specialister i at tilbyde produkter, der følger en designlinje, og derved kan I nemt holde den røde tråd frem til festprodukterne. Nedenfor kan I se vores Kamma design i et udvalg af de forskellige festprodukter, der tilbydes hos Cloud Celebration.

GÅ ALL IN!

Gør noget ekstra ud af produkterne til festen og vælg eksempelvis bordkort eller bordnumre med folietryk. Muligheden for folie er helt ny hos os og vi er vilde med det smukke shine, som det tilføjer til festen. Folietrykket fås i tre forskellige farver: gulv, sølv og rosegold. Vælg det, der matcher festen bedst og vær sikker på at gæsterne bliver imponeret. 

Udlejningsvirksomheder
Udlejningsvirksomheder

UNDERHOLD BØRNENE

En barnedåb er i høj grad børnenes fest, og mange familier inviterer alle børnene i familien med til festen. Vi har lavet fine aktivitetshæfter med små opgaver, som passer til barnedåben. Opgaverne heri er til børn i forskellige aldre. I kan fx lave en lille goodiebag til alle børnene med et hæfte, farvekridt og lidt snoller. På den måde er der lidt underholdning til de små. 

Barnedåb aktivitethæfte til bærn
Udlejningsvirksomheder
Aktivitetshæfte mockup med tuscher

Udlejningsvirksomheder

0
Scroll til toppen