BORDKORT TIL BARNEDÅB
BORDKORT BARNEDÅB
Bordkort giver noget rigtig godt til borddækningen. Det pynter og er praktisk. Og dine gæster kan tage bordkortet med hjem som et lille minde om den gode fest. Det plejer os hos Cloud altid at gøre.
Der er mange muligheder med bordkort, du kan selv være kreativ og klippe klistre med karton, du kan skrive på en strandskal eller noget helt femte. Det samme med placering af bordkortet. Vær kreativ og find den løsning, der passer til dig og din barnedåbsfest.
Matchende design
Find et bordkort, der matcher udtrykket til din fest. Hos Cloud Celebration er valget let, her har du mulighed for at vælge et design, der matcher din dåbsinvitation. På den måde kan dine gæster genkende stilen og udtrykket fra invitationen. Ligeledes kan du vælge menukort, skilte, takkekort og meget andet i samme design og på den måde sørge for en rød tråd gennem hele din dåbsfest.
Fotostriber med navn som bordkort
Vælg vores korte fotostriber med 2 billeder og gæsternes navne til jeres barnedåb eller navngivningsfest. Det giver noget ekstra personligt til din borddækning. Både for gæsterne, som får et fint bordkort med søde billeder på og deres navn, som de kan tage med hjem og gemme som minde. Men også for dåbsbarnet og forældre, som kan dække bord med de bedste billeder af hovedpersonen.
Hvordan bestiller og modtager jeg bordkortene?
I forhold til bestilling og levering har du følgende valgmuligheder:
Du kan vælge mellem bordkort trykt med navn eller uden navn. Slip for at skrive alle dine gæsters navne og lad os trykke det for dig, så du modtager det klar til at sætte på bordet. Eller vælg løsningen uden trykte navne og sæt selv dit personlige præg på dine bordkort. De stående bordkort modtager du med en bukkestreg, så de er lige til at folde og placere på bordet.
Når du har lagt din bestilling, valgt papir og eventuelt uploadet en fil med navne, modtager du et udkast på din bestilling indenfor 3 hverdage (1 hverdag ved ekspres køb), hvorefter du kan vende tilbage med eventuelle rettelser. Som en del af vores koncept og med i købet er alle de korrekturgange du ønsker, indtil du er tilfreds. Når du har godkendt dit udkast, modtager du hurtigt derefter en mail om, at din ordre er sendt til tryk. Efter modtagelse af denne mail går der to-tre hverdage, før du kan hente dine produkter ved den nærmeste GLS pakkeshop. Ønsker du en bestemt pakkeshop, har du mulighed for at angive dette i din ordre.
Vores mål er at gøre forberedelserne til din fest så overskuelige som muligt. Konceptet er for dig, der har en travl hverdag og som samtidig lige skal planlægge en stor barnedåbsfest.
Kontakt os for en skræddersyet løsning!
For os er det vigtigste, at din fest bliver lige, som du ønsker dig og har drømt om. Tøv derfor ikke med at kontakte os med eventuelle specielle ønsker eller tanker, som måske ikke fremgår af vores webshop. Vores mail info@cloudcelebration.dk og telefonnummer 51229915 er åben alle hverdage. Her sidder vi klar til at hjælpe og guide dig til de helt rigtige løsninger for netop dig og din fest.
RIGTIGE KUNDER - OPRIGTIGE ANMELDELSER

Hvorfor vælge Cloud CelebratioN?
- Cloud Celebration har designet, nørdet materialer og haft øje for trends til dine invitationer i 7 år.
- I vores produktion er der taget ansvar, og vi har hele tiden bæredygtighed for øje.
- Vi opsætter alle designs manuelt og sender altid et udkast af dine produkter til din mail.
- Vi står klar til at hjælpe på telefon, mail og sociale medier.
- Gratis afhentning i Randers. Støt lokalt og spar fragten.