SOMMERFERIELUKKET UGE 29-30

FRI FRAGT I HELE UGE 26*

Vi lukker kontoret og produktionen ned i uge 29 og 30. 
Det betyder at alle ordrer lagt i den periode vil modtage udkast i uge 31. 

Shop med fri fragt i hele uge 26 og modtag dine produkter inden ferien! 
*Fri fragt gælder ikke ordrer udelukkende lagerførte varer såsom nittetang, snor, kuverter mv. 

Danmarks bedste kundeservice

logo

Danmarks bedste kundeservice

PERSONLIGGØR DIN ORDRE

VI SENDER UDKAST PÅ MAIL

DU GODKENDER UDKASTET

VI PAKKER OG SENDER DIN PAKKE

MENUKORT FIRKANTEDE

Viser alle 44 resultater

MENUKORT TIL BRYLLUPSFESTEN

Hvad skal vi have at spise? Hvad skal jeg glæde mig ekstra meget til, og hvad skal jeg gemme plads i maven til? Tænker vi ikke alle sådan som gæst til bryllupper? Maden er i hvert fald vigtig og et menukort sætter stemningen, forventningerne og giver gæsterne noget at snakke om til jeres bryllup. Samtidig pynter menukortet i borddækningen, det giver dig mulighed for at være kreativ og for at have endnu et element, der matcher din invitation, pynt og øvrige produkter til festen.

Dæk eventuelt dit bord med menukortet placeret på tallerkenen sammen med en gren eller tørret blomst, der passer til jeres bryllupsfest. Menukortet kan placeres ved siden af tallerkenen, som et større skilt ved en buffet eller som et stående menukort med print på begge sider til hvert bord. Mulighederne er mange og i skal ikke undervurdere effekten af at have et menukort, der matcher jeres bordkort og øvrige stil til brylluppet.

GODT AT VIDE OM MENUKORT HOS CLOUD CELEBRATION

I bestemmer selv designet på jeres menukort, både når det gælder udtryk, størrelse og format. Vi tilbyder forskellige udgaver: Det mest almindelige menukort er det aflange M65 kort, som I ser på vores produktbilleder (9,9 x 21 cm). Derudover kan I vælge A5 formatet, som måler 14,8 x 21 cm. Vores kombikort kan bruges som blandt andet menukort, bordkort og til sange. Kortet er i foldet A6-format og har fire sider, hvor I selv vælger den tekst, I ønsker. Her får I altså flere festprodukter i ét og sparer lidt på bryllupsbudgettet. 
Derudover tilbyder vi 
runde menukort, som måler 15 ca. i diameter.

Tag et kig på vores papirtyper HER for at få det helt rigtige udtryk til din fest. Her anbefaler vi ligeledes, at I vælger den samme papirtype til alle dine produkter til festen.

Når I har udfyldt alle felterne og lagt jeres bestilling, modtager I et udkast på din ordre indenfor 3 hverdage (1 hverdag ved ekspres køb), hvorefter du kan vende tilbage med eventuelle rettelser. Som en del af vores koncept og med i købet er nemlig korrekturgange, indtil I er tilfredse. Når I har godkendt jeres udkast, modtager I hurtigt derefter en mail om, at jeres ordre er sendt til tryk. Efter modtagelse af denne mail går der to-tre hverdage, før I kan hente jeres menukort ved den nærmeste GLS pakkeshop.

Vores mål er at gøre forberedelserne til jeres fest så overskuelig som muligt. Konceptet er for jer, der har en travl hverdag og som samtidig lige skal planlægge en stor fest med et gennemført tema.

ØNSKER TIL ÆNDRINGER

Cloud Celebration har et stort udvalg af designs, som I kan vælge i mellem. Herefter bestemmer I helt selv udtrykket på jeres menukort til brylluppet, da I skal vælge teksten, papirtypen og størrelsen. Og I kan selvfølgelig komme med rettelser til det udkast I modtager, hvis der er noget, som ikke er helt som I ønsker. 

Forslag til hvad vi GRATIS kan lave om for jer: 
– En anden skrifttype end den viste. Find jeres ønskede skrifttype på et af vores andre designs. 
– Større eller mindre skrifttype. 
– Mere eller mindre af den valgte grafik. 

Spørg os endelig ved ønsker, der går ud over dette. Alt efter, hvor omfattende ændringen er kan vi tage et ændringsgebyr. 

KVALITETSMENUKORT TIL FEST

Handler I hos Cloud Celebration garanterer vi god kundeservice, kvalitet og svanemærket papir. Vi har hænderne manuelt i hver eneste ordre og opsætter jeres menukort, lige som I ønsker. Jeres bestilling går igennem flere kvalitetskontroller, for, at I modtager det bedste resultat.

Det papir vi trykker jeres bestilling på er svanemærket. Det betyder, at vi som virksomhed værner om miljøet og naturen. Når der fældes 100 træer til produktion af vores papir, bliver der til gengæld plantet 105 nye træer. På den måde skal I ikke have dårlig samvittighed, når I handler jeres tryksager hos os.

Det er ikke det eneste sted, hvor vi sætter ind overfor miljøet. Som virksomhed med papirproduktion, er det nemlig noget vi er meget bevidste om. Eksempelvis i vores pakning er vi opmærksomme og bruger silkepapir af 100% genanvendt papir, vi genbruger kasser og pakkefyld fra vores produktion.

DET GENNEMFØRTE TEMA

Når du har sendt dine invitationer og skal forberede jeres bryllupsfest, anbefaler vi, at du vælger produkter med samme design, som din invitation. Imponer dine gæster ved at have et gennemført tema til din fest – vælg ligeledes bordkortdrinkskortbordnumrebordplanvelkomstskilt og meget andet i samme matchende design og hold den røde tråd helt fra invitation, produkter til brylluppet og til slut takkekortet, som du kan sende til dine gæster, når festen er vel afsluttet.

MENUKORT MED FOLIE

Tilkøb folie på dine menukort i enten
– Guld
– Sølv
– Rosegold
– Eller lilla

Folie skinner og sjancerer i lyset på en helt magisk måde, som altså gør noget helt særligt for din borddækning og udtryk til din fest.

Vi producerer og kvalitetskontrollerer selv folietrykket, og det har helt samme leveringstid som vores øvrige karton tryksager.

Vi anbefaler, at du vælger coated papir til dine foliemenukort, da det er her resultatet bliver bedst. For et lidt mere rustikt look kan du vælge papirtypen lys genbrug. Her får folien et lidt ’plettet’ udtryk, da den ikke binder 100%, som på det coatede papir. 

Afspil video

VI SVARER PÅ JERES SPØRGSMÅL

Hvordan bestiller vi vores menukort?

Sådan foregår det, når I skal bestille dit menukort: Vælg jeres ønskede design og mål (enten 9,9 x 21 cm eller 14,8 x 21 cm, som svarer til en A5) vælg antal og papirtype og indsæt jeres menu i feltet til tekst. I kan sagtens bestille menukortene, efter I har bestilt invitationer, er kommet tættere på festen og har fået menuen på plads. I kan eventuelt bestille bordkort, bordplan, bordnumre, velkomstskilt og drinkskort i samme omgang.

 

Hvornår skal vi bestille vores menukort?

Vi anbefaler, at I bestiller jeres menukort, bordkort og øvrige festprodukter ca. en måned før festen. Her burde menu, gæster, bordplan osv. være på plads, og I er klar til at bestille jeres festprodukter til den store dag.

MENUKORT SKABELON

Tag et kig på vores produktbilleder, når I bestiller menukortet og se, hvordan menukortet er stillet op med forret, hovedret og dessert. Opdelingen kan også se anderledes ud alt efter, hvilken slags mad, I serverer til jeres fest. Fx. Det kolde, det varme, det søde. Eller Buffet. Tilføj eventuelt et Velbekomme i bunden af menukortet. Se et eksempel på en bryllupsmenu i vores blogindlæg HER.

I kan få tryk på begge sider af menukortet, hvis I fx ønsker en vin-, drinks- eller børnemenu på bagsiden.

MENUKORT MED NAVN

Igen et lille sparetip: Vi tilbyder at lægge menukort og bordkort sammen i ét, således at vi indsætter jeres gæsters navne på menukortet og det fungerer både som menukort og bordkort. Smart ikke? Bestem selv, hvor på menukortet I ønsker, at jeres gæsters navne skal stå. Det afhænger meget af designet, hvor det fungerer bedst. 

På billedet ser I designet Autumn Breeze med gæstens navn helt øverst. 

KONTAKT OS FOR EN SKRÆDDERSYET LØSNING

For os er det vigtigste, at jeres fest bliver lige, som I ønsker jer og altid har drømt om. Tøv derfor ikke med at kontakte os med eventuelle specielle ønsker eller tanker, som måske ikke fremgår af vores webshop. Vores mail info@cloudcelebration.dk  og telefonnummer 51229915 er åben alle hverdage. Her sidder vi klar til at hjælpe og guide jer til de helt rigtige løsninger for netop jer og jeres bryllupsfest.

Hvorfor vælge Cloud CelebratioN?

Det siger kunderne
0
    0
    Din kurv
    DIn kurv er tomRetur til shop
    Scroll to Top